Морально-етичний аспект роботи бібліотекаря один із найголовніших показників діяльності бібліотеки в цілому. Як і на будь-якому підприємстві сфери обслуговування, коли клієнт завжди правий, бібліотека повинна стати клієнт-оріентованою організацією, де задоволення потреб читачів відбуватиметься на найвищому рівні. А це, в свою чергу, вимагає глибокого розуміння і задоволення потреб читачів та створення комфортного бібліотечного середовища для відвідувачів.
Протягом липня-жовтня 2015 року наукова бібліотека ВНМУ ім. М.І. Пирогова провела 2 онлайн-опитування бібліотекарів та читачів бібліотек. Було зібрано статистичні дані 53 респондентів з різних бібліотек України. Результати даного дослідження представлені у виданні «Етико-моральний аспект культури бібліотечного обслуговування», яке висвітлює стичні питання щоденної роботи працівника бібліотеки, конфліктні ситуації, що виникають при обслуговуванні читачів та способи їх вирішення. Достовірна інформація проведеного дослідження відкрита дія перегляду за наступними посиланнями: опитування і працівників бібліотек та опитування користувачів; бібліотек. Вибір респондентів не залежав від виду бібліотеки та її підпорядкування.
Протягом липня-жовтня 2015 року наукова бібліотека ВНМУ ім. М.І. Пирогова провела 2 онлайн-опитування бібліотекарів та читачів бібліотек. Було зібрано статистичні дані 53 респондентів з різних бібліотек України. Результати даного дослідження представлені у виданні «Етико-моральний аспект культури бібліотечного обслуговування», яке висвітлює стичні питання щоденної роботи працівника бібліотеки, конфліктні ситуації, що виникають при обслуговуванні читачів та способи їх вирішення. Достовірна інформація проведеного дослідження відкрита дія перегляду за наступними посиланнями: опитування і працівників бібліотек та опитування користувачів; бібліотек. Вибір респондентів не залежав від виду бібліотеки та її підпорядкування.